Godmorgon



Har inte sovit gott inatt för det hände konstiga saker inne på mitt rum, som att min låda trillade ner från ingenstans? Hörde fotsteg vid min säng, ett massa konstiga ljud och jag trodde jag skulle börja gråta för jag blev så rädd: P Så jag tryckte mej längst in till väggen för att jag trodde det skulle kännas tryggare för spöken kanske inte vågar ta sig upp på sängar ? Men så kom jag på att det finns en spindel på mitt rum och den kanske skulle klättra upp för väggen precis vid min ansikte så jag fick ligga helt vridet. Sen lyckades jag somna klockan 3 sen vaknade jag en halvtimme senare av att jag var törstig så jag la vaken och gjorde en plan på hur jag skulle våga ta mitt glas som stog på golvet utan att några spöken skulle ta fast min arm hahah...Men jag vågade inte ta glaset och jag somnade om och drömde om att jag började gymnasiet i Malmö på en skit stor skola och jag skulle leta reda på min första lektion som var dans, men jag hittade den inte och jag sprang in till en rektor och frågade vart jag skulle men hon visste inte för hon var bara en skådespelare som fyllde in för den riktiga rektorn..
och sen kom en taxi och hämtade mej och lämnade av mej på caroli city hahha... sen vaknade jag .p

  såhär ser man ut efter en natt med spöken i sitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0