Godmorgon

Igår träffade jag Tim och vi hade det trevligt.
Först skulle vi se film, men det var inget på tv och jag hittade ingen film som var bra. Sen fotade jag Tim, sen kom Tim med den bästa iden ever ! att gå in på eniro och leta upp våran gamla SO lärare Torbjörn. Och det gjorde vi ! skrev ut en karta och körde hem till honom vilket tog ca 1 min att köra för han bor granne med mej. Jaja, kollade in hans hus och sen körde hem igen, sen gick jag och la mej tills jag hörde någon dra i dörren och blev as rädd och ringde ner till min syster och bad henne kolla vem det var, hon blir skit skraj och rusar upp till mej och i stort sett bölar och jag får gå ner och kolla ut genom fönstret och bara väntade på att en mördare skulle dyka upp, men det gjorde det inte så jag gick och la mej igen.

Bilderna är inte färdig redigerade. Och om du jocke läser min blogg så snodde jag din spegel ide (:





vet inte riktigt vad som händer här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0