Godmorgon

Vaknade klockan 06.00 av att någon ringde mej från dolt nummer och först svarade jag inte tills den ringde igen och jag svarade för ja trodde det kunde vara patrik. Jag svarade och det var en kille som frågade vad jag gjorde ?

Jag: Ehm...sover
Kille: jahaa, vet du en sak ?
jag: nej ?
kille: jag är killen som fångade fisken
jag: vaaaa ? asså seriöst snälla sluta ringa mej
kille: Aná jag är i ditt rum !!
"klick"   

jag har fått sådana samtal rätt många gånger och det börjar bli läskigt...

Men jag fick iella fall vakna till strålande väder, så jag är på bra humör idag och känner att jag vill ner till stranden och bada, men det är för tidigt för det än. Så fort sommaren kommer ska jag ha en stor fest där vi ska grilla och bada i min pool och sen gå ner till stranden och sätta igång en stor brasa ! låter det inte lite mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0