grillor

idag på idrotten skulle vi åka till ishallen vilket jag verklige HATAR, hatar att skridsko det värsta som finns. och sen är våran idrottslärare Sg nog en barn hatare, skäller alltid ! jag skulle ta ett foto uppe på en trappa och jag fick vrästa förhöret och utskällningen om att det inte var bra och att jag inte kunde tänka ?!?!?!    och sen idag har jag varit på spray tanning och blev verkligen uppassad av alla som jobbar där, fick en massa juice och de frågade om jag hade så blåa ögon som jag har och hela fadderuttan väldigt trevligt !  Gå till Destress i Lund, they will take care of you.  Nu måste jag verkligen plugga, känns som om jag är efter i allt. Känner mej som ett fett ig barn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0