Last night

japp, igår var man på Chili med Tim, ponne, nalle och en till Kille som jag inte minns namnet på aj aj :P
kom in via gästlistan och gick upp för trappan och får se typ 6 killar och 2 tjejer. Är det här alla tänker vi ?
Klockan blir 11 och det kommer mer folk och jag jag får syn på Jacob ! Men han hälsar inte ?
 Tim börjar tjata om att han vill dansa, men alla säger nej haha. Och sen bestämmer vi oss för att dra till slagt, går med mina högklackade skor i snön och jag tror jag ska dö när som helst för jag glider hela tiden. kommer in på slagt och ger oss in till dansgolvet. Och det är rätt mycket sliskigt folk, en massa gubbar som stog och tittade blä. Men annars var kvällen lyckad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0