natti natti






hej alla snorkar, nu har jag kommit hem från genrepet asså GUUUUD vilken kväll det var !    det var helt otroligt !

Ni som vet att jag är hopplöst kär i darin kan ju fortsätta att läsa... Jag satt och kollade på min telefon när jag plötsligt hörde en massa jubel och fick se min älskling :O DARIN..jag blev genast as törstig och drack halva min vatten flaska! Och jag trodde jag skulle dö när jag fick se han i närbild, och hur han stog och gned sig mot sitt stativ, nästa gång är det jag istället för de där förbannande stativet. Och jag looooovar han tittade rätt in i mina ögon (:    tyvärr fick jag ingen bild på honom för att jag glömde kameran hemma och min mobil kamera är rätt efter såå ni kan får sätta ihop en liten bild i huvet.   
Alla bidrag var faktiskt bra, jag säger bara, Malmö vilken start !   


har nog några bilder, men de lägger jag in imorrn...pussen
  
 Aná hjärta Darin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0