Spa dag

Nu har jag äntligen bytat blogg tröttnade på min andra.

Idag mår jag inte så bra har en hemsk förkylning, nyser hej vilt hela tiden och fryser som attans,
När jag kom hem från skolan så tappade jag upp ett varmt bad och tände ljus och lyssnade på radio kunde verkligen inte vara med skönare och avkopplande.  Sen tog jag en hel burk med inpackning och slängde på håret så nu är mitt hår väldigt shiny .P Köpte en ny rakhyvel för någon vecka sen för min senaste hade gått sönder, en "venus Vibrance " men vibrator i som INTE ger röda prickar thank god !
 
Sov hemma hos Annelie inatt eftersom jag inte orkade ta bussen in till Lund från Bjärred klockan 7 på morgonen så det kändes bra att vakna en halvtimme innan skolan typ. Jag och Annelie var och kollade på när 3:orna på våran skola hade sång konsert faktiskt väldigt trevligt, alla var jätte duktiga. Sen gick vi hem och gjorde våra IV val som tog oss 15 min för vi var sjukt stressade så vi skulle hinna ner till Smålands ( en pub i lund för studenter) för att komma in gratis innan halv 9 och vi hann !!! :D
Tog varsin öl  och satte oss ner bland lite folk och hade det mysigt. Ölen var sjukt äcklig, nån norrlands guld usch usch ! Annelie tyckte den var god och drog i sig 3 öl och en cider och blev lite på styret. Vi gick hem ganska tidigt för jag trodde jag skulle dö för jag inte fick någon luft genom näsan och för att Annelie blev lite dragen. Köpte med oss 200 grams choklad och annelie slukade hela

Kommentarer
Postat av: Anonym

den naomi campbell luktar sjukt gott!!!!

2009-02-12 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0