trött

jag tror jag somnar snart .

Ska nog vara hemma imorgon för jag har ont i halsen. åhh orkar inte, fick ta en massa äckliga halstablatter som smakade urk!  Och sen kom jag på att det finns rikigt sjuka människor där ute, min kusin skulle på en buss igår och en snubbe kom och tog hans telefon rätt ur hans ficka mitt inne i malmö, asså seriöst vem fan är så dum så att man behöver ta andras grejer ?   jag har själv blivit rånad på min telefon på södervärn, det var inget kul alls. är rädd för malmö undviker helst det stället.

jag har lovat mej själv att sluta platta mitt hår och ha det lockigt ett tag. men jag har inga fina lockar utan jag har värsta afron
..

Kommentarer
Postat av: Jockkee

Kan man bli sötare?:O

2009-02-13 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0