woi woi

Har köpt en massa grejer som jag inte har andvänt så mycket, och som jag hittade igår i en låda under min säng, varför låg de där ?  
 leopard pumps som jag älskar för man inte får inte ont i fötterna alls av dom. Sen har jag köpt lite små saker som " lancome aqua fusion" "lancome gel eclat"  "lancome foundation" som är super bra ! Och sen två stycken produkter för läpparna som ska göra så att läpparna blir större, en från Mary kay som man smetar på läpparna och ska ha på i 2 min tills man tar bort det, då är läpparna mjuka och lite större. En från Clinique som är vanligt läppglans man tar på men som har en stickande känsla i ca 30 sekunder och som är jätte bra, men dock att läpparna blir super klibbiga och håret fastnar i läpparna hela tiden. Köpte 2 nagellack ett svart och ett skrikrosa super häftigt ! och sist ett guldarmband med matchande örhängen som är snyggt till en helt svart klänning.

min fina nya uggs som är sååååå mjuka och mysiga som jag köpte på top shop för 300 kr. ha inte dem utomhus när det regnar bara ! som jag hade...sen har jag mina vagabonf stövlar som jag har andvänt 3 gånger för jag är osäker på om de är snygga eller inte hann inte titta i affären för jag skulle med ett tåg så det blev ett impulsköp..


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0